شیر برقی هانتر
نوشته شده توسط : سرپرست تیم توریستی

شیر برقی هانتر چیست و چه کاربردی دارد؟

بدون شک نام شیر برقی هانتر را شنیده اید. به عبارت ساده، دستگاه آبی است که با روشن و خاموش کردن شیر برقی کار می کند. به طور کلی شیر برقی یکی از با ارزش ترین و پرکاربردترین دستگاه هایی است که اخیراً در اتوماسیون صنعتی برای جریان مایعات و هوا مورد استفاده قرار می گیرد. به ویژه باز و بسته شدن این نوع شیرها بر خلاف محصولات مشابه توسط برق انجام می شود. به این ترتیب می توان گفت که عملکرد آن بیشتر شبیه یک اتصال دهنده است تا یک شیر معمولی. زیرا تمامی شیرهای برقی و کنتاکتورها برای کارکرد صحیح و زیاد نیاز به برق دارند و با وصل شدن برق عملیات قطع و وصل آب صورت می گیرد. شیر برقی هانتر یکی از محصولات مدرن و پیشرفته شرکت هانتر است که توانسته نقش کنترلی خود را در صنایع مختلف ایفا کند و توانایی خود را در برابر جریان های مختلف آب و یا هر نوع مایع دیگری به اثبات رسانده است. شرکت هانتر یکی از معتبرترین و مدرن ترین شرکت ها در زمینه تولید قطعات و تجهیزات صنایع مختلف است که دفتر مرکزی آن در آمریکا قرار دارد.

امروزه از محصولات و سیستم های مختلفی برای کنترل، قطع و وصل جریان سیال استفاده می شود که از جمله آنها می توان به شیر برقی اتوماتیک هانتر اشاره کرد. شیر برقی هانتر که یک شیر الکترومکانیکی است دارای بدنه و قرقره فلزی با خاصیت مغناطیسی بالا می باشد. این شیر با توانایی خاص خود در جریان در زمان های مختلف به صورت هوشمند کار می کند. از این قطعه پرکاربرد در ابعاد و اندازه های مختلف با حجم کاری متفاوت ساخته و به فروش می رسد.


ویژگی های شیر برقی هانتر

در مورد مشخصات شیر ​​برقی باید توضیح داد که این قطعه در برابر انواع تشعشعات مقاوم بوده و در زیر اشعه خورشید و همچنین استفاده طولانی و طولانی مدت از آن شکسته و خراب نمی شود. اما توجه به نکات مهم در مورد شیر برقی هانتر هنگام نصب و استفاده از آن ضروری است. از دیگر ویژگی های این قطعه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ساخته شده از مواد پلیمری قوی و مقاوم و تحمل فشار و نیروی تا 5.10 بار

قابلیت باز کردن دستی

تحمل دمای تا 66 درجه سانتیگراد.

طراحی مهر و موم دیافراگمی دو طرفه مناسب برای این نوع شیر از نشتی جلوگیری می کند

اندازه درپوش نایلونی مقاوم در برابر شیشه شیر دسترسی به آن را بدون ابزار آسان می کند

پیچ های پوششی محکم در این قسمت برای نگهداری شیر عالی هستند



دارای روکش کامل سوپاپ

رول ایمنی دارد

قطعات شیر ​​برقی شکارچی

سه

آب برنج

تولید آب

باز پیچی

سیم فولادی

سیم های اتصال

میله فلزی

بهار

سوپاپ اگزوز

 

شیر برقی هانتر چگونه کار می کند

اصولاً وقتی جریان الکترومغناطیسی وارد سیم پیچ شیر برقی هانتر می شود، میدان مغناطیسی در سیم پیچ ایجاد می شود و این باعث ایجاد حالت مغناطیسی و بالا کشیدن میله کار می شود. در شرکت هانتر چنین حالتی باعث باز شدن دریچه آب و جریان مایعات می شود. عکس این فرآیند نیز به این صورت است که با قطع جریان، حالت مغناطیسی و ولتاژ سیم پیچ از بین رفته و فنر بالای میله آن را به سمت پایین می کشد. در نتیجه آب قطع می شود.

با ظهور ابزار و تجهیزات در صنایع مختلف، شرایط لازم برای پیشرفت و بهینه سازی فرآیندها فراهم می شود. بخش کشاورزی و باغداری یکی از بخش‌هایی است که ارتباط تنگاتنگی با معیشت ما دارد و تحولات و تحولات چشمگیری در این زمینه به وجود آمده است. زمان و روش آبیاری گیاهان و درختان مهمترین عامل در توسعه باغ یا مزرعه است. به همین دلیل مراقبت از این موارد برای باغبان یا کشاورز در اولویت است. برای این منظور سازندگان و طراحان صنعتی دستگاهی به نام شیر برقی طراحی کرده اند که در آبیاری صحیح و اساسی گیاهان و درختان نقش موثری دارد. در ادامه، علاوه بر بررسی کامل این محصول، شیر برقی هانتر، یکی از بهترین برندها در این زمینه را معرفی خواهیم کرد.

رفرنس:  https://abniro.com/solenoid-valve-hunter/





:: بازدید از این مطلب : 34288
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 25 فروردين 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: